Σύνδεση στο internet

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Wed Oct 4 16:00:35 EEST 2006

Στις 04-10-2006, ημέρα Τετ, και ώρα 15:40 +0300, ο/η George George
έγραψε:
> Το modem μου είναι σειριακό και χρησιμοποιώ gnome. Δεν ξερω αν το
> αναγνώρισε. Διαβασα ότι το Fedora δεν αναγνωρίζει αυτόματα τα modem.
> Και αν το αναγνώρισε πως θα βρω σε ποιο ονομα συσκευής αντιστοιχεί;

Για να αναγνωριστεί το modem δοκίμασε να δώσεις από το Terminal την
εντολή (ως root):

su -c 'wvdialconf /etc/wvdial.conf'

Λογικά, μετά θα χρειαστεί να κάνεις μερικές αλλαγές (ως root πάλι) στο
αρχείο wvdial.conf, π.χ. username κλπ. Για λεπτομερείς πληροφορίες δες
το tutorial της forthnet στο:

http://www.forthnet.gr/templates/supportPosting.aspx?p=59273

Καλό απόγευμα

--Dimitris Kalamaras