Σύνδεση στο internet

Thanos pampo at freemail.gr
Wed Oct 4 14:29:48 EEST 2006

George George wrote:
> Μόλις χθες εγκατέστησα τα πρώτα μου Linux (FC5).

Γεια σου Γιώργο και καλώς ήρθες...

Είναι *το* Linux και όχι *τα* Linux... Δεν ακολουθεί την λογική "τα
Windows"... ;-) Όπως και να έχει πάντως καταλάβαμε τι εγκατέστησες! :-P

> Αλλά όσο και αν προσπάθησα δεν μπόρεσα να συνδεθώ στο internet. Θα
> μπορούσε κάποιος να μου πει λεπτομερώς πως θα το κάνω; Από την
> εγκατάσταση του modem ως την δημιουργία σύνδεσης (ISDN). Ευχαριστώ

Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με isdn οπότε δεν μπορώ να σου δώσω συγκεκριμένες
οδηγίες. Όμως θα πρέπει πιστέυω να δώσεις πληροφορίες για το αν το
μόντεμ σου είναι usb ή σειριακό και ποιο γραφικό περιβάλλον εργασίας
(gnome, kde, κτλ) χρησιμοποιείς για να σου προταθεί και η αντίστοιχη
εφαρμογή.

Λογικά το modem αναγνωρίζεται αλλά θα πρέπει να βρεις σε ποιο όνομα
συσκευής αντιστοιχεί για να χρησιμοποιήσεις αυτήν στην εφαρμογή που θα
πραγματοποιήσει την κλήση.

Με μια γρήγορη έρευνα στο google βρήκα το παρακάτω. Ίσως βοηθήσει.

http://www.techteam.gr/wiki/NetMod%20Linux