migrate2linux & wiki

Stavros Giannouris stavrosg2002 at freemail.gr
Tue Oct 3 10:24:47 EEST 2006

On Mon, 2 Oct 2006 18:50:26 +0300
Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Εγώ πάλι είμαι πιο κυνικός άνθρωπος.  Δεν πιστεύω ότι ο χρήστης που
> αδυνατεί να χρησιμοποιήσει ένα απλό web search page, θα μπορέσει να βρει
> άκρη μέσα σε ένα χαώδες, μη δομημένο site, όπως ένα μεγάλο wiki.

Εγώ θα γίνω ακόμα πιο κυνικός, και θα πώ πως αυτοί για τους οποίους
(υποτίθεται ότι) απευθύνεται το wiki ή τα αρχεία της λίστας (οι νέοι χρήστες)
ΔΕΝ πρόκειται να κάτσουν να ψάξουν. Ή αν το επιδιώξουν, θα βρεθούν μπροστά
σε τόσες πολλές πληροφορίες, που δεν καταλαβαίνουν απαραίτητα, και αν δεν
βγάλουν άκρη από τα 2 - 3 πρώτα αποτελέσματα π.χ. γιατί  θα σκαλώσουν κάπου
γιατί το how-to ανέφερε patching του kernel 2.4.17 ενώ τώρα δε χρειάζεται, θα
παρατήσουν την προσπάθεια και θα ρωτήσουν.

Και υπάρχει φυσικά και η άλλη κατηγορία που σκάει ένα e-mail του στυλ:
"Γειά σας, [έβαλα χτές|θέλω να βάλω]  [suse|ubuntu|slackware] και θέλω να κάνω
το Α, το Β, τη γη-να-γυρίσει-ανάποδα-και-το-αυτοκίνητό-μου-να-πετάξει.
Μπορεί κάποιος να μου γράψει όσο το δυνατόν πιο αναλυτικά πως θα τα κάνω αυτά;"
Φυσικά η ιδέα και μόνο ενός web search θα προκαλέσει αλλεργικό σοκ σε αυτή τη φάση
και καλύτερα να μην το αναφέρουμε :P

Όπως και νά 'χει πάντως, στην πράξη, αρχικά η αναζήτηση γίνεται από "τον guru"
και επομένως η συγκέντρωση των πληροφοριών στο wiki απλά προκαλεί παραπάνω
δουλειά, που κατά τη γνώμη μου δεν χρειάζεται.