migrate2linux & wiki

george zakinthinos at freemail.gr
Mon Oct 2 19:43:07 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Γιατί να το κάνουμε αυτό;

γιατι το λεω εγω.... :o :)

σοβαρα, γιατι πιστευω οτι θα κερδιζετε χρονο εαν
εχετε καπου αποθηκευμενα τα faq κειμενα που υπαρχουν
στο αρχειο

> Τα administrative προβλήματα που έχει ένα wiki, από πολλές
> απόψεις είναι τεράστια:
>
>   * Ποιός θα το στήσει;

κατ'άρχην εαν ξαναδεις το thread θα δεις οτι τελικα
προτεινα ενα συνολο απο html pages σε freehost

>   * Τι wiki θα είναι;

εαν ηταν θα προτεινα moinmoin γιατι το βλεπω απλο

>   * Ποιός θα το συντηρεί;

τις σελιδες , η ομαδα των ανθρωπων που θα μοιραζεται το
pass , δεν νομιζω οτι ειναι ενα <pre> </pre> σε ενα κειμενο
και ενα ftp τοσο δυσκολο

>   * Ποιός θα το ενημερώνει όταν βγει το security fix #2358756;

εαν χακεφθει το freehost η migrate2linux θα χασει το τεραστιο
corporate image της μαζι με τους καλοπληρωτες πελατες

>   * Ποιός θα ορίσει style guidelines;

βασικα οτι μορφη εχουν στο αρχειο της λιστας, μια
"καλη" απαντηση ειναι ηδη χωρισμενη σε παραγραφους,
το ξερεις ηδη μιας και γραφεις κατεξοχην τετοιες

>   * Σε τι μορφή θα γράφονται τα κείμενα (βλ. απόψεις του στυλ
>     `WikiText' sucks big black balls)

βλεπε πιο πανω, εν ολιγοις ο αρχαριος ενδιαφερεται να
κανει την δουλεια του και οχι εαν το κειμενο ειναι
γραμματικα και αισθητικα ορθο

>   * Ποιός θα κάνει μορφοποίηση των κειμένων;
>
>   * Ποιός θα ελέγχει τα κείμενα για συντακτικά, γραμματικά και
>     ορθογραφικά λάθη;

γιατι τωρα για αυτα που γραφονται ποιος κανει ?

βλεπε και πιο πανω για το οτι οι καλες απαντησεις
ειναι ηδη μορφοποιημενα κειμενα

ας μην δουλευομαστε , η καλη απαντηση, η δουλεμενη,
κανει μπαμ απο μακρια

>   * Ποιός θα ελέγχει τα κείμενα ως προς την «ορθότητά» τους;

δηλαδη εδω μεσα δεν γνωριζετε ποιος ξερει τι και ειδικοτερα
που βρισκονται οι "καλες" απαντησεις μεσα στο αρχειο ?

>   * κλπ.
>

> Το να πεις -- έτσι απλά ένα πρωί -- «θέλω ένα wiki, γιατί έτσι θα
> γλιτώσω το searching», δεν έχει νόημα.  Τις αναζητήσεις πάλι θα
> τις χρειάζεται ο νέος χρήστης, απλά θα βλέπει πλέον τα

οχι το παραπανω δεν εχει νοημα αλλα το να γνωριζετε
οτι "εχω προβλημα με τα ελληνικα στο ubuntu :) "
"στο ταδε λινκ θα βρεις την απαντηση σου ή τουλαχιστον
τσεκαρε οτι εχεις κανει τα οσα αναφερονται εκει"

εγω πιστευω οτι το παραπανω θα σας γλιτωσει χρονο και
παρεξηγησεις

γιωργος