βοηθεια gia mail list

Kostas Tsourdinis spqx at freemail.gr
Mon Oct 2 16:18:58 EEST 2006

Giorgos Komninos wrote:
> θελω να φτιάξω μια mail list όπως αυτή για
> παράδειγμα.Τι θα πρέπει να χρησιμοποιήσω?Κάποιες
> οσηγίες από που να ξεκινήσω?
>
> Γιώργος Κομνηνός

> Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
> Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
> διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
> μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr

Αν και δν είναι αντικείμενο της παρούσας λίστας, θα σου προτείνω να πας
http://www.coollist.com
Το έχω δοκιμάσει και παίζει θαυμάσια. Λίγη προσοχή μόνο, να δηλώσεις ότι
θέλεις τα μηνύματα να στέλνονται κατ'ευθείαν χωρίς επιβεβαίωση από τον
list owner. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει για καθένα από αυτά να
δίνεις εσύ το ok για δρομολόγησή τους.
Καλή επιτυχία