GNU info (htan: un-tar σε μη προκαθορισμένο φάκελο)

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Sep 18 16:26:12 EEST 2006

Thanos wrote:

> :-( Ποτέ δεν τα πήγα καλά με το 'info'...

Ενώ είμαι από αυτούς που παλιά έβριζαν το info, σήμερα πιστεύω πως
είναι πολύ δυνατό σύστημα για documentation, και χαλιέμαι πολύ που
πρέπει να διαβάζω τα python και postgresql docs σε html (καλά βέβαια,
μη μιλήσουμε για το bash).

Πλην όμως το standalone info είναι λίγο χάλια, ενώ το emacs info είναι
πολύ καλύτερο.

Μια καλούτσικη λύση για όσους δεν θέλουν να μάθουν info είναι ο
konqueror.  Στο url γράφεις info:tar και είσαι ωραίος.