un-tar σε μη προκαθορισμένο φάκελο

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Sep 17 15:56:35 EEST 2006

On 2006-09-16 12:09, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:

> Χωρίς να έχω ψάξει ακόμα αυτό που προτείνει ο Γιώργος, να διευκρινίσω
> πως θα με βόλευε το ίδιο αν έφτιαχνα εγώ τον φάκελο foo-NEW και μέσα
> εκεί αποσυμπίεζα αλλά το αποτέλεσμα να "προσπερνούσε" τον αρχικό
> φάκελο "foo".
>
> Δηλαδή
>
> mkdir foo-NEW
> cd foo-NEW
> tar <με κάποια options που ψάχνω> [ή κάπως αλλιώς]
>
> και το αποτέλεσμα μέσα στον foo-NEW να είναι:
>
> folder_1/<διάφορα αρχεία>
> folder_2/<διάφορα αρχεία>
> <διάφορα αρχεία>

> [...]

Αυτό δεν έχει full path name όμως, που ξεκινάει από το '/'.

Γενικά, μπορείς να κάνεις κάτι σαν:

    # mkdir -p /opt/1
    # cd /opt/1
    # tar xzvf /downloads/thunderbird/tb-nightly-20060912-i386.tar.bz2

Κι ύστερα να μετακινήσεις το /opt/1/thunderbird όπου σε βολεύει.

Αν αυτό ακριβώς θες να αποφύγεις, νομίζω πως δεν αξίζει τον κόπο να
μπλέξεις με chroot που πρότεινα στην αρχή και με διάφορα άλλα κόλπα.

Δεν είναι τόσο τραγικά δύσκολο να κάνεις κάτι σαν το παραπάνω.
Το beta-testing θέλει και θυσίες που και που :P