un-tar σε μη προκαθορισμένο φάκελο

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Sep 16 12:09:24 EEST 2006

Stella Korakaki wrote:
> Δε βλεπω που θα οφελουσε αυτο....
> Θες να κανεις κατι συγκεκριμενο?

Χωρίς να έχω ψάξει ακόμα αυτό που προτείνει ο Γιώργος, να διευκρινίσω
πως θα με βόλευε το ίδιο αν έφτιαχνα εγώ τον φάκελο foo-NEW και μέσα
εκεί αποσυμπίεζα αλλά το αποτέλεσμα να "προσπερνούσε" τον αρχικό φάκελο
"foo".

Δηλαδή

mkdir foo-NEW
cd foo-NEW
tar <με κάποια options που ψάχνω> [ή κάπως αλλιώς]

και το αποτέλεσμα μέσα στον foo-NEW να είναι:

folder_1/<διάφορα αρχεία>
folder_2/<διάφορα αρχεία>
<διάφορα αρχεία>

O λόγος που θέλω να το καταφέρω αυτό είναι τα tar.gz πακέτα των
mozill-οειδή. Θέλω να έχω διάφορες εκδόσεις από την ίδια εφαρμογή, π.χ.
Thunderbird, για δοκιμές. Όλα τα tar.gz είναι της μορφής που περιέγραψα
δηλαδή έχουμε

thunderbird/chrome/....
thunderbird/components/...
κτλ.

Αποσυμπιέζοντας το στο /opt θα αντικαταστήσει την ήδη υπάρχουσα
"εγκατάσταση". Ενώ αν μπορούσα να τα αποσυμπιέσω στο tb-beta θα βόλευε
περισσότερο. Βέβαια μπορείς να το αποσυμπιέσεις στο tb-beta αλλά θα
έχεις να πας ένα level βαθύτερα στο path ή να το αποσυμπιέσεις και μετά
να το μεταφέρεις. Το θέμα είναι πως "παίζω" με αρκετές εκδόσεις και 3
εφαρμογές και ψάχνω τρόπους να απλοποιήσω και να οργανώσω καλύτερα την
όλη διαδικασία.