μη δυνατή ανάγνωση CD-R δίσκου σε UDF format

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Aug 26 15:22:51 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Είσαι σίγουρος ότι ειναι UDF formatted?  Μήπως είναι ISO9660?
>
> Τί βλέπεις με το παρακάτω;
>
>     # mount -t iso9660 -o ro /dev/hdb /media/cdrom0

Ναι είναι σίγουρα udf μιας και επιλέχθηκε ηθελημένα.

Στην πρώτη μου χειροκίνητη προσπάθεια δεν προσδιόρισα το filesystem
δίνοντας μόνο mount /dev/hdb υποθέτοντας πως κάπου αλλού είναι το
πρόβλημα και όχι στο ότι δεν βρίσκει το udf το οποίο είναι δηλωμένο στο
fstab.

Δίνοντας λοιπόν

# mount -t udf -o ro /dev/hdb /media/cdrom0

η προσάρτηση έγινε κανονικά. Μάλιστα η 'ro' επιλογή που έβαλες μου
κίνησε υποψίες. Απο-προσάρτησα το CD, έβαλα το 'ro' στα options μέσα στο
fstab για τη συγκεκριμένη συσκευή (DVD reader) και τώρα το αναγνωρίζει
αυτόματα με την είσοδο του δίσκου. Για κάποιο λόγο αν δεν υπάρχει το
'ro' δεν μπορεί να αναγνωρίσει CD σε udf format. Ίσως κάποιος να
γνωρίζει γιατί γίνεται αυτό και να μας διαφωτίσει. Με τα DVDs, που αν
δεν κάνω λάθος τα περισσότερα σε udf είναι, δεν αντιμετώπισα πρόβλημα.

Ευχαριστώ λοιπόν Γιώργο για τα hints που έδωσες...