Θέμα: Re: Νέος Χρηστής του Debian =20?=

Dimitris dimitrismailbox-linuxlist at yahoo.gr
Fri Aug 18 21:13:54 EEST 2006

  Φίλε καταρχάς σε ευχαριστώ για την απάντηση σου

      Πέρασα το στάδιο που λες αλλά δεν θυμάμαι τη επέλεξα .όσο για την έκδοση που Έβαλα  Είναι Debian-el 3.1r0a ότι και αν σημαίνει αυτό .

Μπορώ να κάνω κάτι τώρα η να κάνω νέα εγκατάσταση και τι να επιλέξω στα πακέτα που μου λες

Thanos <pampo at freemail.gr> έγραψε: O/H Dimitris έγραψε:
> Παιδιά Καλησπέρα
>
> Είναι ένα Νέος Χρηστής του Debian Και δεν έχω Καμιά Γνώση . Θα ήθελα
> αν μπορείτε να με βοηθήσετε σε ένα πρόβλημα Που αντιμετωπίζω Κατέβασα
> την από το debian.gr το debian σε iso και έκανα την εγκατάσταση του
> στο H/Y σαν μοναδικό Λειτουργικό οπού μπορώ να πω ότι ήταν πολύ
> φιλικό το περιβολών της εγκατάστασης . Το πρόβλημα που συναντώ είναι
> ότι ξεκινά σε περιβολών εντολών . Θα ήθελα να μου πείτε με πια εντολή
> τρέχουν τα Γραφικά

Γεια σου Δημήτρη!

Το Debian μετά την εγκατάσταση των βασικών πακέτων, κάνει μια ερώτηση
για το τι είδους χρήση προορίζεται ο υπολογιστής για να σε βοηθήσει να
διαλέξεις πακέτα και να επιλέξει αυτό κάποια προκαθορισμένα. Οι επιλογές
  -αν θυμάμαι καλά- σου δίνουν την δυνατότητα να επιλέξεις με το χέρι τα
πακέτα, να στήσεις server ή desktop. Πέρασες από αυτό το στάδιο? Τι
διάλεξες? Υπάρχει και η πιθανότητα να έχεις κατεβάσει μόνο το base
(βασικά πακέτα) και από εκεί και πέρα να χρειαστεί δουλειά με το χέρι
για να το στήσεις. Ποιο iso κατέβασες λοιπόν?

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr