Νέος Χρηστής του Debian =20?=

Dimitris dimitrismailbox-linuxlist at yahoo.gr
Fri Aug 18 20:11:08 EEST 2006

  Παιδιά Καλησπέρα

  Είναι ένα Νέος Χρηστής του Debian Και δεν έχω Καμιά Γνώση . Θα ήθελα αν μπορείτε να με βοηθήσετε σε ένα πρόβλημα Που αντιμετωπίζω
  Κατέβασα την από το debian.gr το debian σε iso και έκανα την εγκατάσταση του στο H/Y σαν μοναδικό Λειτουργικό οπού μπορώ να πω ότι ήταν πολύ φιλικό το περιβολών της εγκατάστασης .
  Το πρόβλημα που  συναντώ είναι ότι ξεκινά σε περιβολών εντολών . Θα ήθελα να μου πείτε με πια εντολή τρέχουν τα Γραφικά

  Ευχαριστώ για το Χρόνο σας
    Δημήτρης

Dimitris Bourekas

 E-mail   : bourekasd at yahoo.gr
MSN       : Dimitrisbs at passport.com

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr