RE: Νέος χρήστης-Ubuntu-Internet

Sourmelidis Nikos - P&K Securities Sourmelidis at pksec.gr
Thu Aug 17 08:47:44 EEST 2006

-----Original Message-----
From: Nikos Papagrigoriou [mailto:nikos at papagrigoriou.gr]
Sent: Wednesday, August 16, 2006 11:24 AM
To: Sourmelidis Nikos - P&K Securities
Cc: migrate2linux at lists.hellug.gr
Subject: Re: Νέος χρήστης-Ubuntu-Internet

On 8/16/06, Sourmelidis Nikos - P&K Securities < Sourmelidis at pksec.gr> wrote:

Για να δω το αρχείο που μου λες θα πρέπει να το έχω ανοιχτό πριν τρέξω το πρόγραμμα της τηλεόρασης;Η΄ μπορώ και μετά να δω τι έχει καταγράψει;

Μπορείς να το δεις και μετά... αλλά δεν θα καταλάβεις αν τα τελευταία μηνήματα προέκυψαν επειδή έτρεξες το πρόγραμμα (λόγω εμπειρίας). Γι' αυτό γράψε "tail -f /var/log/messages" ως root και αν εμφανιστούν νέα μηνήματα θα το καταλάβεις.

Το πρόγραμμα που τρέχει δεν το θυμάμαι,αλλά είναι αυτό που έχει το suse.

Πήγαινε στο Help>About του προγράμματος εκεί θα δεις τον τίτλο (αν και συνήθως στο τίτλο του παραθύρου μπορείς να διαβάσεις πως λέγεται το πρόγραμμα).

[Sourmelidis Nikos - P&K Securities]

Φίλοι καλή σας ημέρα.
Τελικά καταγράφοντας το μήνυμα που μου έβγαλε το "tail -f /var/log/messages" κατάλαβα ότι δεν βλέπει την κάρτα.Σας παραθέτω το μήνυμα που καταγράφηκε

Aug 16 18:52:40 linux kernel: tuner 1-0061: tuner type not set

Aug 16 18:52:40 linux kernel: bttv0: PLL: 28636363 => 35468950 ..........failed

[...]

Το περίεργο είναι ότι τα κανάλια είναι ρυθμισμένα και παίζουν κανονικά.Το πρόβλημα είναι ο ήχος όπως είχα προαναφέρει.Το αν παίζει κάποιο ρόλο το ότι δεν βλέπει την κάρτα τηλεόρασης είναι πιθανό.Εκτός όλων των άλλων στο μενού του kdetv(το πρόγραμμα της τηλεόρασης) Audio βγάζει το μήνυμα "Audio mode selection Not supported by current device/source".Από ότι καταλαβαίνω δεν μπορώ να ρυθμίσω τον ήχο.Επίσης ψάχνοντας στο internet βρήκα κάπου για τον driver; bttv τον οποίο δεν ξέρω πως να εγκαταστήσω.Γενικά δεν ξέρω πως να εγκαταστήσω κάποιον driver ή πρόγραμμα.Ότι έχω κάνει το έχω βρει έτοιμο με σημειώσεις που αναφέρει αναλυτικά τι πρέπει να κάνω.(π.χ. δημιουργεία φακέλου με mkdir tade κλπ).Οπότε αν είναι εύκολο αν κάποιος μου πει εγκατέστησε το τάδε πρόγραμμα καλό είναι να μου αναφέρει τι ακριβώς να κάνω ή να με παραπέψει σε κάποιο site που να βοηθάει για να μάθω κάποια στιγμή.

Όσον αφορά την κάρτα τηλεόρασης είχα βρει σε κάποιο site ότι θα πρέπει να πειράξω το αρχείο /etc/modules.conf βάζοντας ρυθμίσεις για την κάρτα τηλεόρασης και τον tuner. Παρ'όλα αυτά δεν άλλαξε τίποτα.

Η κάρτα ήχου που έχω όπως είχα προαναφέρει είναι on board AC'97  την οποία αναγνωρίζει.Όπως μου είχε πει κάποιος φίλος από την λίστα δοκίμασα να παίξω mp3,και το αποτέλεσμα είναι ότι δεν άκουσα τίποτα από το ηχείο.Το cd player παίζει κανονικά. Τοποθέτησα και μία κάρτα ήχου Terratec pci(την αναγνωρίζει ως ES 1969 solo-1 Audiodrive αν δεν κάνω λάθος)δοκίμασα και από εκεί αλλά τίποτα δεν ακούγεται παίζοντας mp3.Δεν ξέρω αν πρέπει να εγκαταστήσω κάποιο οδηγό για την κάρτα ήχου για να παίξει.

Αυτά προς το παρόν

Καλή σας ημέρα.

The information in this e-mail, and any attachment therein, is confidential and for use by the addressee only. Neither the information, nor the recommendations or opinions expressed herein constitute an offer to buy or sell any securities, futures, options, or investment products of any kind whatsoever. If you are not the intended recipient or have received this e-mail in error please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Although P&K Securities sweeps e-mail messages and attachments for viruses, P&K Securities does not guarantee that they are either virus-free or accurate and accepts no responsibility for any loss or damage sustained as a result of viruses.
Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly prohibited.