Νέος χρήστης-Ubuntu-Internet

Thanos pampo at freemail.gr
Wed Aug 16 11:37:19 EEST 2006

Sourmelidis Nikos - P&K Securities wrote:

> Λόγω του δεν γνωρίζω τον τρόπο εγκατάστασης,εννοείς από το yast θα
> βρω το myspell και επιλέγω εγκατάσταση;Η΄θα πρέπει να γράψω κάτι για
> να γίνει εγκατάσταση;Sorry για το εάν φαίνεται χαζή η ερώτηση αλλά
> δεν γνωρίζω τίποτα.

Δεν υπάρχουν "χαζές" ερωτήσεις στην migrate2linux... ;-)

Πάει καιρό που χρησιμοποιούσα Suse, αλλά ναι νομίζω πως μέσα από το Yast
προσθαφαιρείς πακέτα. Εκεί θα σου δείξει μια ολόκληρη λίστα με τα
διαθέσιμα πακέτα και θα σου λέει ποια από αυτά είναι εγκατεστημένα ή
όχι. Το κάθε πακέτο έχει ένα όνομα (π.χ. myspell-el-gr) και μια
περιγραφή για να καταλάβεις τι κάνει.

Υ.Γ.: Αν μπορείς ρύθμισε τον mailer σου να κάνει quote το προηγούμενο
μήνυμα καθώς δεν ξεχωρίζει το κείμενο στο οποίο απαντάς από το δικό σου.
Α... και την επόμενη φορά περιμένουμε μήνυμα από το Suse, έτσι; :-D