Re: Νέος χρήστης-Ubuntu-Internet

Nikos Papagrigoriou nikos at papagrigoriou.gr
Wed Aug 16 10:53:37 EEST 2006

On 8/16/06, Sourmelidis Nikos - P&K Securities <Sourmelidis at pksec.gr> wrote:

>  Φίλοι καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
> Προσπάθησα να κάνω ότι μου είπατε αλλά δεν κατάφερα κάτι το ιδιαίτερο(δεν
> έχω και τις ιδιαίτερες γνώσεις σε Linux).Τελικά μιλώντας με ένα φίλο με
> έπεισε να βάλω suse 10.0.Εκεί είδα τα πράγματα ποιο εύκολα(τουλάχιστον για
> μένα).Εγκατέστησα το Netmod μπήκα κανονικά στο Internet.Εγκατέστησα την
> κάρτα τηλεόρασης(Pinnacle Pctv).Εγκατέστησα και τον εκτυπωτή(Lexmark
> x1170).Το μόνο που δεν είδε είναι το scanner(πολυμηχάνημα lexmark x1170),αν
> και δεν βρήκα κάτι στο Internet για να λύσω και αυτό το πρόβλημα.
> [...]

Ισχύουν πάλι αυτά που έγραψα σε προηγούμενο post.  Δες μήπως εμφανίζεται
κάποιο μήνυμα λάθους στο /var/log/messages την ώρα που τρέχεις το πρόγραμμα
για να δεις τηλεόραση.

Ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιείς? Δες τις ρυθμίσεις του προγράμματος για την
κάρτα ήχου. Το σύστημα ήχου που χρησιμοποιεί το SuSE λέγεται "alsa".

Όταν λες ότι η κάρτα ήχου σου παίζει με το CD player, τι εννοείς; Ότι έβαλες
ένα CD ήχου και ακούς ήχο... δοκίμασε να ακούσεις ένα mp3.

Δοκίμασε να ξαναρυθμίσεις την κάρτα ήχου από το YaST.

--
Nikos Papagrigoriou
* personal email: nikos at papagrigoriou.gr
* personal website: http://www.papagrigoriou.gr