Νέος χρήστης-Ubuntu-Internet

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Aug 14 13:09:14 EEST 2006

Sourmelidis Nikos - P&K Securities wrote:
> Φίλοι για σας. Είμαι νέος χρήστης Linux(Ελπίζω να γίνω μόνο χρήστης
> Linux).Εγκατάστηsa το Ubuntu(Dapper Drake) λόγω του ότι άκουσα ότι
> είναι εύκολο για νέους χρήστες.

Καλώς ήρθες!

> Θα αρχίσω με το ποιο σοβαρό πρόβλημα που αντιμετώπισα. Έκανα μία νέα
> σύνδεση για το Internet(ISDN) και στην συνέχεια προσπάθησα να
> συνδεθώ.

Πως προσπάθησες να συνδεθείς?

> Ενώ βρήκε το netmod και λειτούργησε(τουλάχιστον έτσι έδειξε αφού
> άναψε το κόκκινο λαμπάκι) δεν μπόρεσα να δω καμία σελίδα με το
> Firefox που άνοιξα.Μάλλον δεν έχει ρυθμιστεί το firefox για να
> ανοίγει με την σύνδεση που έκανα.

Αν είχε πετύχει η σύνδεση λογικά δεν θα είχες πρόβλημα με τον Firefox
εκτός και αν έχεις firewall αλλά αμφιβάλω καθώς το Ubuntu δεν έχει κάτι
εγκατεστημένο by default.

> Ψάχνοντας δεν βρήκα πουθενά κάτι σαν το connections των windows.Από
> που θα το βρω;Και αν συνδεθώ από που θα σταματάω την σύνδεσή μου;

Ψάξε για το gnome-ppp. Είναι ένα γραφικό προγραμματάκι για συνδέσεις
dial-up.

Γενικά για την ρύθμιση της isdn ίσως βρεις περισσότερες λεπτομέρειες στα
αρχεία της λίστας [1].

> Το επόμενο πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι ότι ενώ βρίσκει το
> πολυμηχάνημα που έχω Lexmark X1170 δεν υπάρχουν οδηγοί από ότι έψαξα
[snip]
> Ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν ότι δεν βρήκα
> πρόγραμμα για την κάρτα τηλεόρασης που έχω(Pinnacle pctv).

Ξεκίνα με ψάξιμο στο google (π.χ. Lexmark X1170 on linux), ίσως βοηθήσει.

[1] http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/