Migrate2linux Digest, Vol 38, Issue 2

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sun Aug 6 15:57:31 EEST 2006

Νομίζω πως δεν θέτεις πολύ σωστά το ερώτημα.  Τουλάχιστον δεν
καταλαβαίνω τι θες να πεις.  Έχεις ένα cisco router που δίνει πρόσβαση
στο internet, κι ένα windows server που τρέχει sql server.  Το linux
πού μπαίνει ακριβώς;

Επίσης, θα έπρεπε να είχες διαλέξει διαφορετικό subject, και να μην
είχες κάνει reply, και μάλιστα εσωκλείοντας κάμποσα άσχετα μηνύματα
από το digest.