άδειες χρήσης λογισμικού ζητά η Υπ.Ε.Ε.

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Wed Jul 26 11:17:25 EEST 2006

Thanos wrote:
> Ίσως λίγο off-topic...
>
> Άδειες χρήσης λογισμικού ζητά η Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχου του Υπ.
> Οικονομικών. Καμιά φοροαπαλλαγή γι' αυτούς που χρησιμοποιούν ανοιχτό
> λογισμικό? :-)
>
> <http://www.taxheaven.gr/show.php?id=5687&p=2006/5687.txt&mode=html>

Δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα. Καταγράφεις κανονικά το λογισμικό με το
όνομα αυτού που έχει τα πνευματικά δικαιώματα στη στήλη "Εταιρεία
Παραγωγής" (πρέπει να υπάρχει στη GPL ή την όποια άδεια χρήσης
περιλαμβάνει) και βάζεις στον "Αριθμό Αδειών" τον αριθμό των εγκαταστάσεων.

π.χ. για μια εγκατάσταση Firefox μπορεί να έχουμε:

Ονομασία Προγράμματος & Έκδοση : Mozilla Firefox 1.5.0.4
Εταιρεία Παραγωγής προγράμματος : Mozilla Corporation
Αριθμός Η/Υ όπου έχει εγκατασταθεί το πρόγραμμα : 1
Αριθμός Αδειών Χρήσης : 1
Επωνυμία Προμηθευτού  και αριθ. Παραστατικού αγοράς : Δωρεάν

Λίγο προβληματικό είναι αυτό το "αριθμός Η/Υ" και το "αριθμός διακομιστών
(servers)". Το πρώτο περιλαμβάνει το δεύτερο;

Φοροαπαλλαγή από τι;

Doc

--
  Theory asserts that, although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS