kernel panic - Fedora 5

Θωμάς tomkmbox-hellug at yahoo.gr
Sat Jul 8 00:37:51 EEST 2006

--- Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>
έγραψε:

> με rpm, αφού είχα
> επίπεδο μπορεί να
> σωρό failed

Δεν είχα κάνει chroot. Ούτε και με update του kernel
πάντως έγινε κάτι.

> Εγώ στη θέση σου θα ξεκινούσα με clean install.
>
> Οι αλλαγές από FC2 σε FC5 είναι *ΑΠΕΙΡΕΣ*.  Μέχρι να
> βγάλεις άκρη τι να
> κάνεις update, τι να κρατήσεις και τι να πετάξεις θα
> έχεις φάει τόσο
> καιρό που δεν θα έχει νόημα πια.
>
> Τι σου προτείνω εγώ;
>
> Πάρε backup από το /home directory σου.  Σβήσε το
> FC2 και στήσε καθαρά
> από πάνω το FC5.

Μια τελευταία προσπάθεια με update της nvidia και
και ακολουθώ την πρότασή σου.

Ευχαριστώ.

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr