kernel panic - Fedora 5

Θωμάς tomkmbox-hellug at yahoo.gr
Fri Jul 7 15:51:54 EEST 2006

--- Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>
έγραψε:

> κλπ λέει ότι το
> στο / λέει ext3
>
> Αυτό δεν παίζει ρόλο· σε read-only τα ext2 και ext3
> είναι ακριβώς το
> ίδιο.
>
> Κατά τα άλλα δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πρόβλημα.
> Μάλλον θα πρέπει να
> εγκατασταθεί (ή να ενεργοποιηθεί στο grub) ένας
> άλλος kernel,

Ψάχνω το documentation στο grub για το πώς μπορεί να
γίνει αυτό αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο, τα αγγλικά
μου βλέπεις... ΤΟ source του προηγούμενου kernel είναι
στο /usr/src, όχι όμως και το initrd και vmlinuz στο
/boot. Κάποιο σχετικό site να εξηγεί πώς γίνεται; Αν
θυμάμαι καλά me make initrd ?

αλλά
> καλύτερα να μιλήσει κάποιος που να ξέρει από Fedora
> (εγώ είμαι
> Debian/Ubuntu).  Αυτό το nash τι είναι;

Δε γνωρίζω κι εγώ

Τουλάχιστον κατάφερα να σώσω το home σε άλλο
partition.
Σκέφτομαι να εγκαταστήσω απ' την αρχή το FC5
δημιουργώντας ξεχωριστό partiotion gia to home.

Σε ευχαριστώ

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr