kernel panic - Fedora 5

Θωμάς tomkmbox-hellug at yahoo.gr
Fri Jul 7 13:18:56 EEST 2006

--- Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>
έγραψε:

> init!
>
> Πρέπει να μας πεις τι άλλα μηνύματα έχει πάνω από το
> kernel panic.
> Συνήθως οι τελευταίες 5-6 γραμμές που βγάζει εξηγούν
> περισσότερα.

Uncompressing Linux ... Ok, booting the kernel
Red Hat nash version 5.0.32 starting
kernel panic - not syncing : Attempted to kill init!

Όπως βλέπεις ξεκινάει κατευθείαν με kernel panic. Αυτό
δεν ξέρω αν περιορίζει τις πιθανές αιτίες ή το
αντίθετο. Πιο πάνω όμως αμέσως μετά το
Booting Fedora Core κλπ
λέει ότι το filesystem type είναι ext2fs ενώ στο
/etc/fstab  στο / λέει ext3

> Επίσης, όταν έκανες το upgrade, πρέπει να
> εγκαταστάθηκε καινούργιος
> kernel.  Συχνά όμως το σύστημα δεν σβήνει τον παλιό.
>  Ο boot loader
> μπορεί να σου δίνει επιλογή να ξεκινήσεις με τον
> παλιό kernel.

Δυστυχώς δεν έχω αυτή την επιλογή. Στο upgrade επέλεξα
να γίνει update του grub με τη σιγουριά ότι δε θα
πειράξει τις άλλες εγγραφές αλλά τελικά άφησε μόνο τα
Windows

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr