kernel panic - Fedora 5

Θωμάς tomkmbox-hellug at yahoo.gr
Fri Jul 7 09:40:15 EEST 2006

Καλημέρα

Έχω σ' ένα pc εγκατεστημένα WindowsXP, Fedora 2 kai
Suse 9. Αποφάσισα να κάνω upgrade to FC2 se FC5 και
στην εκκίνηση  κολλάει στο παρακάτω μήνυμα:

kernel panic - not syncing : Attempted to kill init!

Πανικοβλήθηκα. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω.

Ξεκίνησα με το cd σε rescue αλλά το μόνο που
διαπίστωσα είναι 'ότι το /root/upgrade.log είναι κενό.
Από κει και πέρα δεν έχω ιδέα τι μπορώ να κάνω.

Ευχαριστώ για την όποια πολύτιμη βοήθειά σας.

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr