openoffice el. Suse 10.0

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Mon Jul 3 11:02:02 EEST 2006

Στις 02-07-2006, ημέρα Κυρ, και ώρα 16:32 +0100, ο/η Chris Tsa έγραψε:
> Λοιπόν η διαδρομή είχε ως εξής:
> Πήγα στο Γιαστ/ προσθαφαίρεση λογισμικού/ επιλογή πακέτων/ γραφείο/
> σουίτες.
> Από τα εφμανιζόμενα πακέτα επέλεξα τα προτεινόμενα
> openoffice-org-el....κτλ κτλ. Μετά την "Αποδοχή" το γιάστ μου ζήτησε
> να βάλω το CD μου,  όπως και έκανα. Την πρώτη φορά μου ζητήθηκε να
> επιλέξω κάποιες επιλογές για την αποφυγή συγγρούσεων, κάτι που έκανα.
> Το γιαστ συνέχισε τη διαδικασία, "οκ", "τέλος". Μέχρι εδώ τα είχα
> κάνει ήδη και μόνος μου. Στη συνέχεια όμως δεν άλλαξε τίποτα και τότε
> ζήτησα τη βοήθειά σας!
> [...]

Δεν είναι θέμα φαεινής ιδέας, αλλά απλής λογικής:
Ο αριθμός έκδοσης του πακέτου el πρέπει να ίδιος είναι για την έκδοση
του openoffice που έχεις (p.x an to openoffice που έχεις στο suse είναι
η έκδοση 2.0.0-1.2 θα πρέπει να εγκαταστήσεις ττο
OpenOffice_org-el-2.0.0-1.2.rpm  . Αν ακόμα τα βρίσκεις σκουρα
εγκατέτησε το πλήρες ελληνικο oo
(ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/680/2.0.3-RC7/Build-1/OOo_OOC680_m7_LinuxIntel_install_el_rpm.tar.gz (οδηγίες εγκατάσταης από εδω: http://download.openoffice.org/2.0.0/instructions.html#linux