openoffice el. Suse 10.0

Chris Tsa chris_ts73 at yahoo.gr
Sun Jul 2 18:32:46 EEST 2006

Λοιπόν η διαδρομή είχε ως εξής:
 Πήγα στο Γιαστ/ προσθαφαίρεση λογισμικού/ επιλογή πακέτων/ γραφείο/ σουίτες.
 Από τα εφμανιζόμενα πακέτα επέλεξα τα προτεινόμενα openoffice-org-el....κτλ κτλ. Μετά την "Αποδοχή" το γιάστ μου ζήτησε να βάλω το CD μου,  όπως και έκανα. Την πρώτη φορά μου ζητήθηκε να επιλέξω κάποιες επιλογές για την αποφυγή συγγρούσεων, κάτι που έκανα. Το γιαστ συνέχισε τη διαδικασία, "οκ", "τέλος". Μέχρι εδώ τα είχα κάνει ήδη και μόνος μου. Στη συνέχεια όμως δεν άλλαξε τίποτα και τότε ζήτησα τη βοήθειά σας!
 Είπα να επαναλάβω τη διαδικασία, αφού συμβουλεύτηκα και τις οδηγίες, αλλά τότε συνέβη το εξής: τα πακέτα που είχα επιλέξει για το openoffice εμφανίστηκαν κοκκινισμένα και το γιαστ δεν έτρεξε την ίδια διαδικασία. Μήπως γιατί τα έβλεπε ήδη εγκατεστημένα;;;;;
 Έχω την υποψία ότι λόγω δικής μου απειρίας η λύση βρίσκεται μπροστά στα μάτια μου και για αυτό δεν τη βλέπω.
 Και έτσι κατέληξα στο Τζίφος!

 Καμιά φαεινή ιδέα;;;

 υ.γ.: Το περίεργο με το λίνουξ είναι ότι ενώ τα έχω βρει μπαστούνια - και από την άλλη καίγομαι αυτόν τον καιρό- αντί να το παρατήσω με πορώνει ακόμη περισσότερο! Η βοήθειά σας είναι πολύτιμη.

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr