internet off

Nikos Papagrigoriou nikos at papagrigoriou.gr
Sat Jun 17 21:57:14 EEST 2006

Γεια σου Δημήτρη,

On 6/17/06, Dimitris <trelamenos269 at freemail.gr> wrote:

> Είμαι καινούριος στο χορό του Linux και θα ήθελα την βοήθεια σας . Έχω
> εγκαταστήσει την έκδοση linux suse home 9,1 και συναντώ το παρακάτω
> προβλήματα

Καλωσόρισες. Αν και θα σου πρότεινα να εγκαταστήσεις μια νεότερη έκδοση του
SuSE (την 10.0 ή την 10.1, όποια βρεις)

Ενώ βλέπει την κάρτα δικτυού μου και μπαίνω στο router μου στο http
> ://192.168.1.1 και όλα καλά και ενώ με το router όλα καλά παίρνει ip από
> τον ISP μου και όλα οκ δεν μπορώ να δω καμιά σελίδα  και  τίποτα από
> internet . σκεφτικά ότι μπορεί να είναι firewall αλλά είναι
> απενεργοποιημένο στο suse και στο router .

Τι εννοείς όταν λες "βλέπει την κάρτα δικτύου"... ποιος? Το router?
Τουλάχιστον στο router καλό είναι να ενεργοποιήσεις το firewall. Ποιο router
είναι?

Αν κάποιος έχει μια ιδέα το πώς θα λύσω το πρόβλημα παρακαλώ αν μου
> απαντήσει γιατί έχω σαλταρει και δεν μπορώ να βρω τι είναι .

Υποπτεύομαι ότι δεν έχεις ρυθμίσει σωστά την κάρτα δικτύου σου στο Linux.
Έχεις ρυθμίσει το gateway?

Διάβασε τα παρακάτω:

   - http://en.opensuse.org/SDB:Using_an_ADSL_Router_in_SUSE_LINUX
   -
   http://www-uxsup.csx.cam.ac.uk/pub/doc/suse/suse9.3/suselinux-adminguide_en/sec.basicnet.yast.html

Επίσης αν γνωρίζετε να μου πείτε καμιά σελίδα να κατεβάζω προγράμματα
σε RPM και
> αν ξέρετε που θα βρω σε rpm το emule και το DC++ για suse .

Προγράμματα για SuSE:

   - http://linux01.gwdg.de/~pbleser/index.php<http://linux01.gwdg.de/%7Epbleser/index.php>
   - http://packman.links2linux.org/

Πολύ ανυπόμονος είσαι.... τρεις φορές έστειλες το μήνυμα σου...

Νίκος.

--
Nikos Papagrigoriou
* personal email: nikos at papagrigoriou.gr