DC For Linux

muz muz at diktio.org
Sat Jun 17 19:42:26 EEST 2006

Υπάρχει το linux DC++: Σε ubuntu dapper το εγκατέστησα χωρίς πρόβλημα
κάνοντας τα παρακάτω:

sudo apt-get install libatk1.0-0 libbz2-1.0 libc6 libgcc1 libglade2-0
libglib2.0-0 libgtk2.0-0 libpango1.0-0 libstdc++6 libxml2 zlib1g

Αυτά είναι dependencies, εγώ τα είχα όλα.

Στη συνέχεια κατέβασα το

http://newstuff.orcon.net.nz/ubuntu/dcpp/dcpp_0.0.20050809cvs-1~mird_i386.deb

δε βρήκα πιο καινούριο build δυστυχώς, δεν ξέρω αν υπάρχει.

και τέλος εγκατέστησα το deb.

Φαντάζομαι οτι θα μπορέσεις να βρεις αντίστοιχα πακέτα και για redhat.

Ωραίο είναι, ίσως και πιο ωραίο από τον αντίστοιχο των win. Υπάρχει και
το valknut αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.