Re: Ερώτηση για διανομή

a.fotopoulos at gmail.com a.fotopoulos at gmail.com
Thu Jun 15 21:27:30 EEST 2006

Θεωρώντας "καθήκον" μου να απαντήσω στην λίστα για το progress του project
"Linux ΤΩΡΑ" σε προηγούμενη ερώτησή μου στην λίστα, θα ήθελα να
ξανα-ματα-ευχαριστήσω άπαντες για τις απαντήσεις τους, και να ενημερώσω ότι
το όλο σκηνικό έχει στεφθεί υπό απόλυτης επιτυχίας. Και αυτό γιατί το target
group που εγκαταστήθηκε το Ubuntu είναι δικηγόροι/συμβαιολογράφοι (επί το
πλείστον), και παρά την όποια μη ενασχόλησής τους με την τεχνολογία
γενικότερα (τώρα έπεσε η όποια "μηχανογράφηση") , εντούτοις άπαντες είναι
ευχαριστημένοι (και απορημένοι "Μα καλά, τα δίνουν αυτά δωρεάν?Και γιατί δεν
μας το είπε κανείς?"(....) ). Μικροπροβλήματα του τύπου printers κτλ κτλ
(κάποια μοντέλα είναι "ιδιότροπα") λύνονται μέρα με την μέρα (βασικά δεν
αντιμετώπισαμε κάποιο άλλο πρόβλημα), και πιστεύω ότι με λίγο χρόνο από την
πλευρά μου θα λυθούν όλα αυτά με ολίγον διάβασμα,ψάξιμο κτλ κτλ (seek and
you shall find).

Βασικές εργασίες των δικηγόρων με την τεχνολογία είναι επεξεργασία κειμένων
/ εκτύπωση (διαζύγια, πλειστηριασμούς και λοιπά χαριτωμένα--> open office
είναι ΥΠΕΡαρκετό), internet για πρόσβαση στην νομική βάση του δικηγορικού
συλλόγου (ελέω adsl και firefox/opera), και αποθήκευση σε ένα κοινό
repository (samba for evah!). Τελικά, γιατί να πληρώσουν για ένα σύνολο
λογισμικού που έχει 10000 λειτουργίες και χαρακτηριστικά, και να μην πέσουν
σε ένα λογισμικό που κάνει 1000 πράγματα (τρόπος του λέγειν,δεν το έχω ψάξει
τόσο ειδικά για το openoffice) και να το πάρουν και δωρεάν?Αφού ούτως ή
άλλως, 10 πράγματα κάνουν όλα κιόλα..Βία 10 (άντε με την αλλαγή
γραμματοσειράς 11...τίποτα παραπάνω).

Ερώτηξης στην λίστα (ξεφεύγουμε από το migrate2linux) από αυτή την εμπειρία:

Τελικά μήπως είναι ευκολότερο να μάθει κάποιος την φιλοσοφία του linux όταν
είναι ΤΕΛΕΙΩΣ άπειρος/η ? Ώστε να μην έχει (έστω και ενδόμυχα) την λογική
"γμτ, αυτό στα windows γίνεται έτσι, στο λίνουξ πως?" Μου θυμίζει μια
κουβέντα από έναν γέροντα στο χωριό μου "'Οπως θα μάθει κανεις". Και όταν το
μυαλό είναι "άδειο" (με την έννοια του blank space) προσαρμόζονται καλύτερα
στο "εναλλακτικό".Άδικα?

Cheerz to everybody (και πιο ειδικά στην Στέλλα...Σε περιμένω για διακοπές
επάνω ε?)
Με εκτίμηση,
Αυγερινός