Kubuntu 6.06 (Dapper)

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Wed Jun 7 10:06:39 EEST 2006

Konstantinos Togias wrote:

> Είσαι σίγουρος οτι η εικόνα του dvd κατέβηκε σωστά; Αν όχι έλεγξε
> πρώτα το md5sum της  του dvd με αυτό που δίνεται στην τοποθεσία από
> όπου το κατέβασες. Πολλές φορές τέτοια προβλήματα οφείλονται σε
> στραβοκατεβασμένο ή σραβοκαμένο dvd.

Κακοκατεβασμένο τελικά δεν είναι γιατί το DVD το κατέβασα με bittorrent (ο
μόνος διαθέσιμος τρόπος εκείνη τη στιγμή και, πρακτικά, ακόμα ο μόνος
διαθέσιμος) που τσεκάρει αυτόματα το περιεχόμενο.

Ούτε κακοκαμμένο τελικά είναι. Τα δοκίμασα όλα τα αρχεία κάνοντάς τα copy
στο σκληρό.

Δοκίμασα να ξεκινήσω το DVD με noapic και nolapic, πατώντας F6 και δίνοντάς
τα στο τέλος (μετά τις δύο παύλες). Δεν έπαιξαν. Σωστά τα έδωσα;

Το αναβαθμισμένο Kubuntu στο δίσκο μου ξεκινάει μόνο με παλιότερο kernel
(εκτός ότι δεν ξεκινάει το KDE, γιατί κάτι δεν πήγε καλά στην αναβάθμιση).
Το νέο kernel κολλάει και στο safe. Άμα μπουτάρω με παλιό kernel, τι logs
να κοπιάρω μπας και βγάλουμε καμμιά άκρη;

Doc

--
  Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS