Kubuntu 6.06 (Dapper)

microminima microminima at gmail.com
Tue Jun 6 18:22:28 EEST 2006

Μου έχει τύχει πολλές φορές να μην μπουτάρει το dvd και όχι μόνο σε ένα
μηχάνημα αλλά και ούτε με ένα συγκεκριμένο δισκάκι. Το περίεργο είναι ότι
όσες φορές αντιμετώπισα το συγκεκριμένο πρόβλημα διαπίστωσα ότι το
μπουτάρισμα μπορούσε να γίνει κανονικά εάν αντί για dvd χρησιμοποιούσα ένα
απλό cd. Το πώς εξηγείται αυτό δεν μπορώ να σου πω. Ίσως έχει κάποια σχέση
με όσα ανέφερε προηγουμένως ο Konstantinos Togias για στραβοκατέβασμα κλπ
Γι' αυτό θα σου πρότεινα αντί για το dvd να δοκιμάσεις να κατεβάσεις το
cdακι του kubuntu και να προσπαθήσει να κάνεις από αυτό την εγκατάσταση