Kubuntu 6.06 (Dapper)

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Jun 6 10:07:27 EEST 2006

Κατέβασα το DVD του Kubuntu 6.06 (Dapper Drake) το Σ/Κ και η αναβάθμιση του
 Breezy απέτυχε καθώς και η νέα εγκατάσταση.

Φαίνεται πως υπάρχει κάποιο βασικό πρόβλημα μια και το ίδιο το DVD δεν
μπορεί επ' ουδενί να μπουτάρει στο σύστημά μου. Κολλάει πάντα με ένα i με
διαλυτικά στη πάνω αριστερή γωνία, ένα τετραγωνάκι δίπλα του και το
κερσοράκι στην επόμενη γραμμή και μερικά κενά μέσα.

Βλέπω ήδη κάποιες αναφορές για προβλήματα με SATA δίσκους και με το ACPI
(ναι, πρέπει να δοκιμάσω να το απενεργοποιήσω). Δεν είμαι σίγουρος τι είναι
σχετικό και τι δεν είναι. Το έχει αντιμετωπίσει το πρόβλημα κανείς;

Doc

--
  Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS