Ερώτηση για διανομή

muz muz at diktio.org
Fri Jun 2 18:18:12 EEST 2006

On Fri, 2006-06-02 at 17:28 +0300, a.fotopoulos at gmail.com wrote:
> [...]
> μου αλλά κυρίως και αυτούς που θυσίασαν λίγο από τον πολύτιμο χρόνο
> τους είπαν και 2 λόγια παραπάνω (τα οποία εισακούστηκαν πάραυτα και
> σύμφωνα με αυτά θα "κινηθώ") ...
> Το συμπέρασμα που έβγαλα ? (K)Ubuntu...Θα το δοκιμάσουμε και υπόσχομαι
> λίαν συντόμως να σας μεταφέρω τα όποια σχόλια και παρατηρήσεις από
> κάποιους x-windows χρήστες....Όσον αφορά την συμβατότητα του hardware
> δεν πιστεύω να έχουμε τίποτα προβλήματα πέρα από τα γνωστά winmodems
> όπου δεν θα μπούμε καν στον κόπο να τα επιλύσουμε/διορθώσουμε (ελέω

Ωραία, μιας και αποφάσισες Ubuntu, και πρόκειται να κάνεις και αρκετές
εγκαταστάσεις (αν κατάλαβα καλά), κοίτα και αυτό:

http://easyubuntu.freecontrib.org/index.html

Θα σου λύσει τα χέρια. Για να μην τα ψάχνεις ένα ένα. Γιατί η αλήθεια
είναι οτι με τη default εγκατάσταση λείπουν κάποια βασικά πράγματα (όπως
η δυνατότητα αναπαραγωγής mp3ς) επειδή είναι non free.

Κυκλοφόρησε και το Ubuntu Dapper. Να διορθώσουμε σιγά σιγά και το bug
#1?

https://launchpad.net/distros/ubuntu/+bug/1