Ερώτηση για διανομή

a.fotopoulos at gmail.com a.fotopoulos at gmail.com
Mon May 29 23:32:52 EEST 2006

Φίλοι καλησπέρα,

Το ξέρω ότι αυτό είναι μια αρκετά συνηθισμένη ερώτηση στην λίστα σας (και
όχι δεν βαριόμουν να ψάξω σε αυτή), αλλά παρόλα αυτά, επειδή οι
εξελίξεις αλλάζουν καθημερινά θα ήθελα μια σχετικά απλή απάντηση για την
κάτωθι ερώτηση (χωρίς διάθεση για flames etc etc) :
Ποια είναι η καλύτερη διανομή *nix --*ΣΗΜΕΡΑ-- *για εγκατάσταση, με κύριο
μέλημα την όσο καλύτερη προσαρμογή ενός
miCro$0ft χρήστη (φτου φτου έξω από εδώ), και ας μου επιτραπεί η παρεκτροπή,
με την όσον καλύτερη αντιστοιχία λειτουργιών
και διαχείρησης (σε γραφικό περιβάλλον) με
τα ****dow$.Εάν υπάρχει και κάτι πλήρως εξελληνισμένο ακόμα καλύτερα.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις.

Με εκτίμηση

ΥΓ: Greetz fly out to $kor