ps2pdf - δημιουργία pdf αρχείων

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed May 10 14:50:48 EEST 2006

On 2006-05-10 14:09, Demetrios Xenides <c724164 at uibk.ac.at> wrote:

> Συγνώμη αν το σχόλιο μου αφήνει την υποψία αιχμής εναντίον σου. Σε
> καμιά περίπτωση δεν είχα τέτοια πρόθεση.

Δεν υπάρχει λόγος, μην ανησυχείς.

Δεν εννοούσα ότι _εσύ_ είπες κάτι κακό.  Ο καλός και κακός τρόπος
ερμηνείας αναφερόταν στο:

    Έλα μωρέ... καλός είναι... ;-) (αστειεύομαι φυσικά...)!

Ερμηνεία #1.  Καλός είναι ο Χ, αστειεύομαι όταν λέω στο άλλο post Υ του
ίδιου thread ότι Ζ.

Ερμηνεία #2.  Καλός είναι ο Χ, αλλά επειδή αστειεύομαι τώρα, μη με
πάρετε 100% στα σοβαρά, πλάκα κάνω, μπορεί και να μην είναι.

Φυσικά, κι εγώ στο αστείο τα πήρα όλα αυτά, απλά διασκέδασα με το ποσό
εύκολο είναι να γράψει κανείς στα γρήγορα κάτι, χωρίς να είναι προφανές
ότι αυτό έχει πολλαπλές, αλληλοσυγκρουόμενες ερμηνείες (ακριβώς όπως
αυτό που έγραψα κι εγώ αμέσως μετά, κλασικά).