dsl modem

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Fri Apr 28 09:58:14 EEST 2006

-----Αρχικό μήνυμα-----
Από: migrate2linux-bounces at lists.hellug.gr εκ μέρους Θωμάς
Αποστολή: Πεμ 27/4/2006 10:52 μμ

>Καλησπέρα σας

>Θα ήθελα αν μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο modem dsl, με το οποίο δε θα χω κανένα πρόβλημα εγκατάστασης με USB στο Linux, έχω Fedora 2 >ακόμα, kernel 2.6.11FC... και η τηλεφωνική σύνδεση είναι ISDN.
>Μου είπαν ότι μέσω κάρτας δικτύου δεν θα έχω πρόβλημα με κανένα modem. Μπορεί να γίνει αυτό όταν είναι ένας ο υπολογιστής;
>Τέλος μπορείτε να μου θυμίσετε τη διεύθυνση που βλέπουμε ποιες συσκευές αναγνωρίζονται απ' τα Linux

Με το μοντέλο Sagem Fasst800 της OteNET δεν είχα κανένα πρόβλημα στο Linux, μόνο που δεν ξέρω αν είναι για ISDN γραμμές (έχω PSTN).

Για τις κάρτες δικτύου που αναφέρεις, συνήθως εννοείται ότι αντί για modem παίρνεις κάποιο router, δηλαδή μια εξωτερική συσκευή που συνδέεται μόνιμα με τον ISP (Otenet, Forthnet, κτλ). Στην ουσία οι συσκευές αυτές είναι ανεξάρτητες λειτουργικού συστήματος, μια και το PC συνδέεται μέ αυτές μέσω Ethernet, δηλαδή αρκεί να έχεις μια απλή κάρτα δικτύου στο PC σου την οποία να συνδέσεις με ένα απλό καλώδιο UTP στο Router και είσαι ΟΚ. Το router είναι συνεχώς  online και όταν ανοίγεις το PC σου (που το έχεις συνδέσει με το router) τότε αυτόματα παίρνει IP από τον Router μέσω DHCP. Σχεδόν όλα τα Linux είναι εξορισμού ρυθμισμένα να παίρνουν διευθύνσεις IP μέσω DHCP και κατά την εγκατάσταση τους συνδέονται με το router και είναι όλα μέλι-γάλα.

Προσωπικά, πήρα το πακέτο Forthnet που δίνει μια τέτοια συσκευή router με 170 ευρώ για έξι μήνες συνδρομή και ξένοιασα με το "δουλεύει/δεν δουλεύει στο Linux".

Για ιστοσελίδες με συμβατό hardware, κοίτα:
http://www.linux.org/hardware/index.html
http://www.linuxcompatible.org/compatibility.html

--Dimitris Kalamaras