dsl modem

Θωμάς tomkmbox-hellug at yahoo.gr
Thu Apr 27 22:52:53 EEST 2006

Καλησπέρα σας

Θα ήθελα αν μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο modem dsl, με το οποίο δε θα χω κανένα πρόβλημα εγκατάστασης με USB στο Linux, έχω Fedora 2 ακόμα, kernel 2.6.11FC... και η τηλεφωνική σύνδεση είναι ISDN.
Μου είπαν ότι μέσω κάρτας δικτύου δεν θα έχω πρόβλημα με κανένα modem. Μπορεί να γίνει αυτό όταν είναι ένας ο υπολογιστής;
Τέλος μπορείτε να μου θυμίσετε τη διεύθυνση που βλέπουμε ποιες συσκευές αναγνωρίζονται απ' τα Linux

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr