resize partition

tomkmbox-hellug at yahoo.gr tomkmbox-hellug at yahoo.gr
Sun Apr 16 22:37:39 EEST 2006

   Καλησπέρα και καλό Πάσχα σε όλους

Θα ήθελα τη γνώμη σας για το εξής: Έχω σ' ένα σκληρό 3 partiton (primary) με winxp, Fedora 2, Suse 9.1,swap και αρκετό ελεύθερο χώρο (unallocated). Δεν τα σχεδίασα καλά απ' την αρχή και τώρα θέλω να μεγαλώσω το parttion του ntfs με τον αχρησιμοποίητο χώρο του δίσκου κάπου 85G.
1. Να χρησιμοποιήσω το partition magic απ τα windows ή το qtparted απ' το livecd του knoppix 4.0.2; Το part. magic βλέπει τα δυο linux σαν ext2 ενώ είναι ext3 και reseirfs. Το qtparted τα βλέπει κανονικά αλλά δε ξέρω τι γίνεται μετά

2. Υπάρχει περίπτωση να μη μπορώ να κάνω εκκίνηση; Τι πρέπει να προσέξω;
boot κάνω με grub.

Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr