αλλαγή κάρτας γραφικών - ρύθμιση του xorg.conf

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Mar 20 16:23:37 EET 2006

Άλλαξα την κάρτα γραφικών μου και έβαλα μια Radeon 9550SE σε
αντικατάσταση της Diamond Stealth. Η καινούργια έχει μνήμη 128ΜΒ ενώ η
παλιά 32ΜΒ.

Αυτό που έκανα ήταν να ξεκινήσω το σύστημα σε console mode και άλλαξα
τον driver της κάρτας γραφικών από savage σε radeon αλλάζοντας φυσικά
και το όνoμα της. Δουλεύει μια χαρά και μπορώ να πω πως η διαφορά είναι
παραπάνω από αισθητή.

Το ερώτημα μου. Αν θυμάμαι καλά, με το εργαλείο ρύθμισης του X.org κάπου
δίναμε και το μέγεθος της μνήμης που διαθέτει η κάρτα. Μέσα στο
xorg.conf δεν υπάρχει κάποια αναφορά στην μνήμη. Είναι απαραίτητο να
δηλωθεί; Μήπως υπάρχει σε κάποιο άλλο configuration file;