Ερώτηση για APT HOWTO – χρήση του APT τοπικά

microminima microminima at gmail.com
Thu Mar 16 22:09:27 EET 2006

Θέλω να φτιάξω ένα φάκελο όπου θα αντιγράψω πακέτα .deb για να τα
εγκαταστήσω χωρίς να χρειαστεί να τα κατεβάσω ξανά στον υπολογιστή μου από
το ίντερνετ

Στο APT HOWTO διαβάζω ότι πρέπει να κάνω τα εξής:
Καταρχήν φτιάχνω ένα φάκελο πχ: # mkdir /root/debs

Στη συνέχεια και πριν προσθέσω στο sources.list μία σειρά που θα γράφει deb
file:/root debs/
το APT HOWTO αναφέρει :

>Μπορείτε να τροποποιήσετε τους προσδιορισμούς που υπάρχουν στα αρχεία
ελέγχου των πακέτων >χρησιμοποιώντας ένα αρχείο `παράκαμψης'.  Μέσα σε αυτό
το αρχείο μπορείτε να καθορίσετε μερικές >παραμέτρους, ώστε να παρακάμψετε
αυτές που έρχονται με το πακέτο.  Μοιάζει κάπως με το ακόλουθο:
>package priority section
>όπου package είναι το όνομα του πακέτου, η προτεραιότητα μπορεί να είναι
χαμηλή(low), μεσαία(medium) ή >υψηλή(high) και section ο τομέας στον οποίο
ανήκει το πακέτο.  Το όνομα του αρχείου δεν έχει σημασία, αφού θα >πρέπει να
το περάσετε ως ορισμό στο `dpkg-scanpackages' αργότερα.  Αν δεν θέλετε να
γράψετε ένα αρχείο >`παράκαμψης', απλώς χρησιμοποιήστε την παράμετρο
`/dev/null' κατά την εκτέλεση του `dpkg-scanpackages'.
>Ενώ βρίσκεστε στον κατάλογο /root δώστε την εντολή:
># dpkg-scanpackages debs <file> | gzip > debs/Packages.gz
>Όπου <file> είναι το όνομα του αρχείου `παράκαμψης'.  Η εντολή δημιουργεί
το αρχείο `Packages.gz'

Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς πρέπει να γράψω μέσα στο αρχείο «παράκαμψη»,
πως επιλέγω το priority και τι γράφω στην παράμετρο section όπου δηλώνεται,
λέει, ο τομέας στον οποίο ανήκει το κάθε πακέτο

Επίσης αν δεν θέλω να φτιάξω αρχείο «παράκαμψης» δεν ξέρω τι επιπτώσεις θα
έχει

Και τελικά αν δεν θέλω να φτιάξω αρχείο «παράκαμψης» αυτό το «απλώς
χρησιμοποιήστε την παράμετρο `/dev/null'  κατά την εκτέλεση του
`dpkg-scanpackages'» σημαίνει ότι η εντολή θα είναι κάπως έτσι?:

# dpkg-scanpackages debs /dev/null | gzip > debs/Packages.gz

Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις

Ακολουθεί ολόκληρο το τμήμα του APT HOWTO που αναφέρεται στο πως
χρησιμοποιείται το APT τοπικά. Το αντέγραψα από εδώ
http://www.tumblerings.com/doc/Debian/apt-howto/ch-basico.en.el.html ενώ το
βρήκα και κάπου αλλού αλλά δεν θυμάμαι που.

2.2. Πώς να χρησιμοποιήσετε το APT τοπικά
Ας υποθέσουμε ότι έχετε αρκετά πακέτα .deb, τα οποία θέλετε να εγκαταστήσετε
χρησιμοποιώντας το APT, έτσι ώστε οι εξαρτήσεις τους να επιλυθούν αυτόματα.
Για να το κάνετε αυτό, δημιουργήστε έναν φάκελο και τοποθετείστε σε αυτόν
όλα τα αρχεία .deb, για τα οποία θέλετε να δημιουργήσετε κατάλογο.  Για
παράδειγμα:
# mkdir /root/debs
[...]
αρχείο `Packages.gz' το οποίο περιέχει διάφορες πληροφορίες σχετικά με τα
πακέτα, οι οποίες χρησιμοποιούνται από το APT.  Τελικά, για να
χρησιμοποιήσετε τα πακέτα προσθέστε (στο sources.list):
deb file:/root debs/
Μετά από αυτό, απλά χρησιμοποιήστε την εντολή APT ως συνήθως. Μπορείτε ακόμα
να δημιουργήσετε έναν αποθηκευτικό χώρο για πηγαίο κώδικα.  Για να το κάνετε
αυτό, χρησιμοποιήστε την ίδια διαδικασία, αλλά θυμηθείτε ότι πρέπει να έχετε
τα αρχεία `.orig.tar.gz', `.dsc' και `.diff.gz' στον κατάλογο και πρέπει να
χρησιμοποιήσετε το `Sources.gz' αντί του `Packages.gz'.  Το πρόγραμμα που
χρησιμοποιείται είναι και αυτό διαφορετικό.  Είναι το `dpkg-scansources'.  Η
εντολή θα μοιάζει κάπως έτσι:
# dpkg-scansources debs | gzip > debs/Sources.gz
Παρατηρείστε ότι η `dpkg-scansources' δεν χρειάζεται ένα αρχείο
`παράκαμψης'.  Η γραμμή του sources.list είναι:
deb-src file:/root debs/