Πως θα δω άλλα pc

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Wed Mar 15 14:28:02 EET 2006

Λοιπόν εγώ έχω SuSE 10 (πρακτικά το ίδιο) και συνδέω άνετα το σταθερό με το
φορητό μέσω samba.

Από τα λίγα που μας γράφεις αντιλαμβάνομαι οτι έχεις ήδη στήσει δίκτυο με
windows pc's, όπου ένα από αυτά είναι ο SMB server, και τα διάφορα shares του
δικτύου θες να τα δείς από το linux. Συνεπώς θες τον samba client, και όχι
τον samba server. Τον server τον θες μόνο αν θες να εξάγεις shares από το
linux. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να διαβάσεις λίγο παραπάνω: εγώ διάβασα το
Samba3-HOWTO.pdf το οποίο υπάρχει στη διανομή και έχει ένα κεφάλαιο "fast
start: cure for impatience" για να μάθω τα βασικά.

Τον client μπορείς να τον ενεργοποιήσεις από το YaST. Φρόντισε τα εξής 3
σημεία:

-- Να έχει οριστεί σωστά το workgroup name
-- Να υπάρχει ανοιχτή θύρα στο firewall (αρχικά κλείστο για να βεβαιωθείς οτι
δουλεύει η samba, και μετά βάλτο να λειτουργεί με ανοιχτή θύρα για τη samba)
-- Να ανήκει ο χρήστης σου στο group nobody (αλλιώς θα μπορείς να δεις το
δίκτυο μόνο ως root -- π.χ. από το KDE menu -> System -> File manager -> File
manager Super user mode, δώσε smb:// και δες αν ο root βλέπει το δίκτυο).

Στην πράξη μάλλον κολλάς στα τελευταία 2, εκεί κόλλαγα και εγώ στην αρχή!

Πες μας αν τα κατάφερες!
Θοδωρής Λύτρας

---
Στις Tuesday 14 March 2006 10:00, ο/η wolface έγραψε: