Linux Backup

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Mar 14 10:05:53 EET 2006

On 2006-03-14 09:58, Lazaros Sxoiniadis <l.sxoiniadis at mellon.com.gr> wrote:
> Χρειάζομαι ένα software backup  (ο server που θέλω να πάρω backup
> είναι σε raid 5)

Το raid 5 είναι ήδη σχετικά ασφαλές, αν έχεις κάμποσους δίσκους στο raid
setup σου :)

> To backup απο το Suse9.3 που έχω δεν ολοκληρώνει την διαδικασία
> (λογικά γιατί το μηχάνημα είναι online).
>
> Είχα ένα περιστατικό  πριν μερικούς μήνες με πρόβλημα στο σκληρό και
> με φόβισε αρκετά.
>
> Υπάρχει κάποιος τρόπος να πάρω backup (όπως με το Norton ghost) ή
> image ενός δίσκου και ας είναι σε raid ή έστω να μπορώ να αντιγράψω
> όλο το root directory .

Ναι αμέ.  Το πρόβλημα συνήθως δεν είναι το *πώς* αλλά το *πού*.

Σε CD-ROM δεν παίζει να πάρεις backup, εκτός κι αν έχεις ΠΟΛΥ ώρα και
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ δισκάκια, σαν τους τύπους στο Tennessee, που πετάνε καπάκια
για να περάσει η ώρα.

Σε DVD απλά θα πετάς πιο αραιά καπάκια.

Σε άλλο δίσκο, δεν είναι ιδιαίτερα πιο ασφαλές, γιατί αν σκάσει ο backup
δίσκος πάλι τον ήπιες.

Αρα, *πού* σκέφτεσαι να πάρεις backup;