mouse not working with X.org

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Tue Mar 14 10:05:07 EET 2006

Thanos wrote:
> Το πρόβλημα με το πιντίκι και το Χ σε Debian testing συνεχίζει.
>
> Κατά την εκκίνηση του συστήματος το ποντίκι αναγνωρίζεται:
>
> input: PS2++ Logitech MX Mouse on isa0060/serio1
>
> αλλά σε καμοιά περίπτωση δεν ξεκινά ο Χ μέ ότι ρυθμίσεις του έχω δώσει.
> Όσες γνωρίζω δηλαδή.
>
> Ως device έχω δοκιμάσει τα /dev/input/mice και /dev/psaux ενώ ως
> Protocol τα ImPS/2 και ExplorerPS/2.
>
> Το μήνυμα που λαμβάνω:
>
> "can not open input device"
>
> Οποιαδήποτε ιδέα, link για περισσότερες πληροφορίες, ή ότι άλλο μπορεί
> να βοηθήσει, δεκτά...

Δύο λόγοι υπάρχουν να μην μπορεί να το ανοίξει: ή δεν υπάρχει ή δεν αρκούν τα
permissions. Οπότε:

1. Δώσε μας το output της εντολής:

cat /proc/bus/input/devices

Εμένα π.χ. το ποντίκι μου που όντως βρίσκεται στο /dev/input/mice μου δίνει:

I: Bus=0003 Vendor=046d Product=c00e Version=1100
N: Name="Logitech USB-PS/2 Optical Mouse"
P: Phys=usb-0000:00:1d.0-1.2/input0
H: Handlers=mouse0 event2
B: EV=7
B: KEY=70000 0 0 0 0 0 0 0 0
B: REL=103

Πρόσεξε το mouse0, είναι το /dev/input/mouse0 που είναι και το πραγματικό
device του mouse μου - το mice είναι όλα τα ποντίκια (mouseX) του συστήματος μαζί.

Το γεγονός ότι βλέπεις ένα αρχείο με το όνομα /dev/input/mice δεν σημαίνει ότι
όντως υπάρχει το device.

2. Δώσε μας το output της εντολής:

ls -las /dev/input

για να δούμε μήπως κάτι δεν πάει καλά με τα permissions.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========