Re: Ελληνικά σε debian testing - δεν μπορώ να γράψω ελληνικά

microminima microminima at gmail.com
Wed Mar 8 12:07:21 EET 2006

> Ναι. Στο /etc/X11/xorg.conf (ή XF86Config αν έχεις XFree86) πρέπει να
> προσθέσεις το
>
> Option          "XkbLayout"     "us,el"
>
> στο Section "InputDevice" (εκεί όπου έβαλες και το
> Option          "XkbOptions"    "grp:alt_shift_toggle"
> )

Τα περιεχόμενα στο αρχείο /etc/X11/xorg.conf που χρησιμοποιώ και
συγκεκριμένα στο Section "InputDevice" είναι τα ακόλουθα:

Section "InputDevice"
Identifier "Generic Keyboard"
Driver "keyboard"
Option "CoreKeyboard"
Option "XkbRules" "xorg"
Option "XkbModel" "pc104"
Option "XkbLayout" "us,el"
Option "XkbVariant" ",extended"
Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"
EndSection

Όπως φαίνεται υπάρχει το Option "XkbLayout" "us,el" επομένως το πρόβλημα δεν
είναι εκεί.
Στο μεταξύ στην προσπάθειά μου να λύσω το πρόβλημα - δηλαδή να καταφέρω να
γράφω ελληνικά - και δοκιμάζοντας διάφορα που διάβασα σε φόρουμ κλπ συνέβη
το εξής: Ενώ όπως έγραψα και στην αρχή όλο το περιβάλλον του KDE
εμφανίζονταν στα ελληνικά (μενού, εικονίδια, μηνύματα κλπ) τώρα πλέον και
μετά τις διάφορες ρυθμίσεις που έκανα εμφανίζονται όλα στα αγγλικά.
Θα ήθελα να επαναφέρω το εξελληνισμένο περιβάλλον του KDE αλλά περισσότερο
με ενδιαφέρει να μπορέσω να γράψω ελληνικά. Τώρα εξακολουθώ να γράφω μόνο με
λατινικούς χαρακτήρες