Adept, Greek fonts display

Γιάννης Παπαδόπουλος ypapado at panteion.gr
Tue Mar 7 20:53:56 EET 2006

Καλησπέρα,
έχω εγκαταστήσει την Alpha του Κubuntu 6.04. Κάποια προβλήματα που είχα
με το 5.10 λύθηκαν. Όμως
1. Το Adept λειτουργεί 1 στις 10 και μετά από επανεκκίνηση. Δοκίμασα τα
τρικ των forum συμπεριλαμβανομένων kdesu και δεν αντιδρά. Δεν έχω σύδεση
στο Linux για να κατεβάσω το Synaptic.
2. Με τις ίδιες γραμματοσειρές (ms arial, times new roman) το κείμενο
στο Linux φαίνεται θολό. Δοκίμασα να παίξω με τις επιλογές antialiasing
αλλά δεν αλλάζει τίποτα. Είναι πρόβλημα της διανομής; Πρέπει να αλλάξω
κάποια άλλη ρύθμιση;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια ιδέα
Γιάννης