Ελληνικά σε debian testing - δεν μπορώ να γράψω ελληνικά

microminima microminima at gmail.com
Mon Mar 6 21:47:16 EET 2006

Επανέρχομαι (από νέο mail  account) με το τελευταίο πρόβλημα που δεν μπορώ
να αντιμετωπίσω μόνος στην εγκατάσταση του debian testing
Καταρχήν κάτι άσχετο με το πρόβλημα: Από τη στιγμή που εγκατέστησα debian
testing θα έχω πάντα την εκάστοτε testing ακόμη κι αν αλλάξει η etch? Νομίζω
η απάντηση είναι ότι ναι θα έχω πάντα testing (και αυτό θέλω) αλλά το ρωτάω
για επιβεβαίωση
Το πρόβλημα: Διαβάζω ελληνικά, έχω ελληνικό μενού και ελληνικά μηνύματα στο
KDE αλλά δεν μπορώ να γράψω ελληνικά
ακολούθησα τις οδηγίες που βρήκα εδώ:
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=14004 αλλά τίποτα.
Με την εντολή dpkg-reconfigure locales έδωσα στο σύστημα υποστήριξη για
el_GR.UTF-8 και en_US.UTF-8 με πρωτεύον το δεύτερο. Συμπλήρωσα και την
εντολή grp:alt_shift_toggle για εναλλαγή στο πληκτρολόγιο από αγγλικά σε
ελληνικά και αντίστροφα. Έκανα ακόμη και εγκατάσταση του εργαλείου
kkbswitch, στο οποίο όμως δεν μπορώ να κάνω προσθήκη των ελληνικών.
Τέλος πάντων μετά από όλα αυτά (και διάφορα που προσπάθησα και δεν τα
θυμάμαι) εξακολουθώ να διαβάζω ελληνικά αλλά δεν μπορώ να γράψω. Με το
Alt+Shift δεν γίνεται καμία αλλαγή στο πληκτρολόγιο. Γράφει μόνο αγγλικά.
Κάνω κάτι λάθος?
Έχω ξεχάσει κάτι σημαντικό?