Re: Πρόβλημα με wheel mouse σε debian testing

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Fri Feb 24 23:15:20 EET 2006

On 2/24/06, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:

> Άνοιξε το /etc/X11/xorg.conf με ένα επεξεργαστή κειμένου ως root.
>
> Στο section "InputDevice" που αναφέρει το ποντίκι βάλε το παρακάτω option:
>
> Option "ZAxisMapping" "4 5"
>
> Υ.Γ.: Δηλαδή παρατράγουδα σαν τα δικά μου δεν είχες? :-)
> --

> http://www.freemail.gr - δωρεάν υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
> http://www.freemail.gr - free email service for the Greek-speaking.

Εναλακτικά μπορείς να τρέχεις dpkg-reconfigure xserver-xorg (ή όπως
λέγεται το πακέτο του X server στο debian. xserver-xorg λέγεται στο
ubuntu μου. Ίσως είναι το ίδιο και στο debian). Το reconfigure θα σε
ρωτήσει διάφορα πράγματα σχετικά με την επιθυμητή λειτουργία των X και
ανάμεσα σε αυτά και αν θες να ενεργοποιήσεις το ροδάκι του ποντικιού.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras