προβλήματα σε Debiantestingμετά από αναβάθμιση από stable

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Feb 24 17:09:23 EET 2006

Thanos wrote:

> 1ο πρόβλημα: Στο visual mode της aptitude, χωρίς να επιλέξω κανένα
> πακέτο για εγκατάσταση/επεγκατάσταση αν πατήσω το "g" μου εμφανίζει
> πως κάποια πακέτα δεν είναι απαραίτητα για το σύστημα και θα
> αφαιρεθούν. Μέσα σε αυτά είναι και το xserver-xorg που είναι άκρως
> απαραίτητο! Κάτι δεν πάει καλά με την aptitude μετά το upgrade, αλλά
> τί;

Έβγαλα όλα τα πακέτα που μου έλεγε πως είναι "άχρηστα"!

Ξαναέβαλα το x-window-system-core αλλά δεν μπορεί να αναγνωρίσει το ποντίκι.

Με μήνυμα λάθους "can not open device /dev/input/mice" δεν ξεκινά
καθόλου ο x-server. Με μια επιλογή που βρήκα στη σελίδα του x.org ξεκινά
ο server αλλά από ποντίκι τίποτα. (Και αυτό το Xfce χάλια τα πάει με το
πληκτρολόγιο! :-( ).

Το /dev/input/mice είναι εκεί. Με ακριβώς το ίδιο xorg.conf δούλευε πριν
βγάλω το xserver-xorg που το χαρακτήριζε άχρηστο και το ξαναβάλω.

Μήπως υπάρχει καμοιά ιδέα; Λέτε να φταίει το Logitech;