προβλήματα σε Debian testingμετά από αναβάθμιση από stable

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Feb 24 13:32:06 EET 2006

On 2006-02-24 10:15, Στέλλα Κορακάκη <skor at hellug.gr> wrote:

> Για δοκίμασε
> rm /etc/localtime
> ln -s /usr/share/zoneinfo/EET /etc/localtime

Σωστό.  Αυτό ακριβώς είναι μάλλον το πρόβλημα :)

FYI,

Εγώ συνήθως, βέβαια, προτιμώ να βάζω ονόματα πόλεων.  Π.χ. όταν είμαι
στην Ελλάδα:

    # cd /etc
    # ln -fs ../usr/share/zoneinfo/Europe/Athens localtime

Ενώ όταν είμαι σε ταξίδι, κάτι σαν:

    # cd /etc
    # ln -fs ../usr/share/zoneinfo/America/Tijuana localtime

Οι συντομογραφίες με τα τρία ονόματα είναι ωραίες, αλλά καμιά φορά
μπερδεύω το EST με το EEST, κι ανάποδα[1].

[1] http://www.timeanddate.com/library/abbreviations/timezones/