driver speedtouch 530

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Thu Feb 16 13:39:35 EET 2006

On 2/16/06, advocate <advocate at otenet.gr> wrote:
> Προς τον κ. Τόγια.
> Νομίζω ότι πρώτα απ' όλα θα έπρεπε να τα βρούμε στην ορολογία. Άλλωστε
> αυτή είναι μια λίστα για αρχάριους.
> Εξηγήστε λοιπόν τι σημαίνουν:
> dhcpd, caching proxy, cvs server
> κατευθείαν με ένα switch (διακόπτης?? Τι διακόπτης??)
> εκτελεί το pc χρέη router
> bridged mode
>
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων
> Αντρέας

Γειά σου Αντρέα,

Το switch είναι μια παραλληλογραμμη συσκευή πε πολλές θύρες ethernet
στο πίσω μέρος του, ώστε να μπορείς να συνδέσεις πολλές συσκευές
μεταξύ τους μέσω της ethernet που έχει η καθεμία τους. Φαντάσου το σαν
ένα ethernet πολύμπριζο αρχικά, όπου συνδέεις πάνω του όλους τους
υπολογιστές σου, δικτυακούς εκτυπωτές, το adsl modem σου, ωστε να
βλέπει ο ένας τον άλλο και όλοι μαζί internet μέσω του modem. Για
περισσότερα ψάξε στο google. Θα βρείς πολλές τεχνικές πληροφορίες.

Τα υπόλοιπα που ανέφερα, για να μην τα ξέρεις μάλλον δεν τα χρειάζεσαι
ή δεν θέλεις να τα ξέρεις... Αν θελήσεις να μπλεχτείς μαζί τους το
google θα στα εξηγήσει καλύτερα από εμένα.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras