driver speedtouch 530

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Thu Feb 16 10:51:04 EET 2006

On Thu, Feb 16, 2006 at 09:05:52AM +0200, advocate wrote:
> (ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ κ. ΤΟΓΙΑ)
> Αν και οι δύσκολες προτάσεις μ' αρέσουν πιο πολύ, έχω πέσει σε
> περιπέτειες με το λίνουξ, οπότε μάλλον θα προτιμήσω την πρότασή σου.
> Πρώτα απ' όλα όμως δώσε μου ένα λινκ για να κατεβάσω το Mandriva Linux
> 2006, γιατί δεν το βλέπω στην κύρια σελίδα του linux.gr
>
> Προς τον κ. Τόγια.
> Νομίζω ότι πρώτα απ' όλα θα έπρεπε να τα βρούμε στην ορολογία. Άλλωστε
> αυτή είναι μια λίστα για αρχάριους.
> Εξηγήστε λοιπόν τι σημαίνουν:
> dhcpd, caching proxy, cvs server
> κατευθείαν με ένα switch (διακόπτης?? Τι διακόπτης??)
> [...]

Εγώ δεν θα σου απαντήσω στις απορίες σου, αλλά σου προτείνω να αρχίσεις
να διαβάζεις κάποια βασικά βιβλία για την δικτύωση υπολογιστών.

Όσον αφορά την διασύνδεση του linux σου με το internet το μόνο που θές
είναι να συνδέσεις το alcatel στην ethernet θύρα του υπολογιστή σου και
να ακολουθήσεις τις ΙΔΙΕΣ οδηγίες που αναφέρονται σε αυτόν τον τρόπο
σύνδεσης (συχνά σε ένα συνοδευτικό φυλλάδιο ή στο συνοδευτικό cdrom).

Φάνης