driver speedtouch 530

advocate advocate at otenet.gr
Thu Feb 16 09:05:52 EET 2006

(ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ κ. ΤΟΓΙΑ)
Αν και οι δύσκολες προτάσεις μ' αρέσουν πιο πολύ, έχω πέσει σε
περιπέτειες με το λίνουξ, οπότε μάλλον θα προτιμήσω την πρότασή σου.
Πρώτα απ' όλα όμως δώσε μου ένα λινκ για να κατεβάσω το Mandriva Linux
2006, γιατί δεν το βλέπω στην κύρια σελίδα του linux.gr

Προς τον κ. Τόγια.
Νομίζω ότι πρώτα απ' όλα θα έπρεπε να τα βρούμε στην ορολογία. Άλλωστε
αυτή είναι μια λίστα για αρχάριους.
Εξηγήστε λοιπόν τι σημαίνουν:
dhcpd, caching proxy, cvs server
κατευθείαν με ένα switch (διακόπτης?? Τι διακόπτης??)
εκτελεί το pc χρέη router
bridged mode

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αντρέας