upgrading Debian stable to testing - packages kept back

Thanos pampo at freemail.gr
Wed Feb 15 17:38:40 EET 2006

Debian 3.1 Stable πλήρως ενημερωμένο το οποίο προσπαθώ να το κάνω
testing. Άλλαξα κατάλληλα το sources.list και με apt-get update
ενημερώθηκε η λίστα των πακέτων.

Με το apt-get upgrade μου λέει πως κάποια πακέτα "have been kept back"
και παρακάτω ποια θα ενημερωθούν. Συνολικά έχουμε:

80 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 235 not upgraded.

Τα περισσότερα από αυτά που δεν θα ενημερωθούν αφορούν το Χ αλλά
υπάρχουν και κάποια "άσχετα" όπως το licq. Νεότερες εκδόσεις υπάρχουν
στην testing, το έχω ελέγξει. Γιατί δεν ενημερώνονται αυτά τα πακέτα;